2mommm Kızlar merhaba dün aile hekimi gittim gebelik testi yaptırmak istiyorum dedim tam kan sayımı yapmışlar e nabızda anlaşılmıyor beta hcg yazmıyor nerden anlayacağım hamile olup olmadığını yardımcı olur musunuz
bbety 2mommm Benim aile hekiminde verdiğim bütün tahliller ertesi gün öğleden sonra çıkıyor.sonucu daha e-nabız’a yansımamıştır. Kimi tahliller biraz daha Sabah saatlerinde yansıyor ama tamamlanması öğleden sonrayı buluyor
Bebegimgeliyor10 2mommm canım heryerde aynımı bilmiyorum ama ben aile hekimine beta istedigimda dahiliye yada uzman aile hekimini yonlendiriyor biz isteyemiyoruz dedi daha önce İlçede oturuyorum ben ama
bbety 2mommm Evet testlerin hepsi çıkmamıştır şu ana kadar Sadece tam kan sayımı çıkmıştır onu yüklemişlerdir Diğerleri de çıktıkça güncellenir