Gkcgkc bundan asla korkma ben 5 defa kürtaj oldum ilkinde senin gibiydim ama sadece uyuyorsun ve ve kalktığında asla birşey hatırlamıyorsun hissetmiyorsun o uyku de çok tatlı oluyor o sırada anestezi yüzünden ve son 2 kürtajda başka doktora denk geldim anestezisiz kürtaj yapacaklardı son anda farkettim hayır deyip anestesi istoyorım diye dolaştım hastane hastane inan gerçekten korkulacak birşey değil biraz ameliyathane soğuk olur ama uyuduktan sonra onu da bilmesin