Ay maalesef artık dışarıdan bir şey etki etmiyor bende sizin gibiydim resmen aç gezdim 1 ay süt içiyordum tok tutsun diye midem yesem de yemesem de yanıyordu doktoruma dedim bebeğin artık tam gelişimi tamamlayacağı haftalar dedi şurup fayda etmiyorsa bir tık üste çıkalım dedi hap verdi elhamdülillah sabah aç attığımda tüm gün hiç yanma olmuyor rahat ettim onun sayesinde şimdi 29.haftanın içindeyiz bence doktoruna biraz ısrarcı ol dayanılmaz çünkü 🙄🤦🏼♀️