Emanetimi_bekliyorum Kızlar dün akşam bozulmuş pasta yedim aşırı yemedim ama çok az da degil bebişe bir şey olmaz degil mi korktum
busenaz68 Emanetimi_bekliyorum Olsa akşamdan sabaha olurdu bence ishal , bulantı, kusma vs yoksa korkmayın derim❤️
Mariam2 Emanetimi_bekliyorum bişe olmaz geçmiş olsun en fazla kusama olur ama dikkat et dışardan da pasata sipariş ettmeden almayın çünkü bı kac günlük satıyorlar dışarda çikolatalı alırsın telerme yapmaması lazım eğer jöle varsa da kağıt Gibi olmaz miyveli kesinikle almayın üstü degstrlyior ve alti meyve bozuk