Selenavci63 merhabalar canım teşekkür ederim öncelikle cevabın için, ben suan 26. Haftamdayım detaylıyı 22de oldum doktorum 28. Haftada tdap ol dedi bende o an sanki daha çok var gibi çıkıp geldim eve neden 28 niye tdap içeriği nedir bir zararı var mı sizin gibi bir çok kişi 20,21de vurulmuş doğru olan hafta ne bilemedim ya 😒