bebiveben 29+2 hamileyim. Sağ tarafımda göğüs altı kaburga üstü gibi bebeğin kabarmasını hissediyorum. İlk hamileliğim normal mi bilmiyorum. Tecrübeliler cevaplayabilir mi ? Birden kabarıyor iniyor.
lilithh34 bebiveben evet normal benımde öyle oluyo 30 haftalıgım ama suyum fazlaymış bu aralar bı kontrole git istersen