Senayerva Kızlar bu kabızlık beni öldürücek bebeğime birşey olucak diye kendimi zorlayamıyorum kabızlık yaşayan varmı ilaçta içemiyorum kayısıda işe yaramadı fikri olan varmı?
Sumeye Senayerva valla aynen sorun bende de var hatta bazen çok kötü oluyor doktor duphalac şurup verdi yağ gibi kullanıyorum ama idare eder yine bazen aynı bile oluyor