Nurrvldn Evet kızlar biz 33+0 haftalık olduk sizde durumlar nasıl bende bel ağrısı ve altta baskı başladı
Annekuzusu123 Nurrvldn 33+6 olduk bizde şükür 🙏🏻 inşallah hayırlısıyla 37yi görürüz kolestaz şüphemiz var o baskı bel ağrısı bendede oluyor