Gebeliğimin başında düşük riskim vardı ve bu yüzden 1.5 ay yatmak zorunda kaldım o süre zarfında oldu bu durum. 2 aydır geçmeyen kas spazmım var. Kas spazmı mı onu da bilmiyorum kaç kere fizik tedavi doktoruna gittim röntgen vs. Çekemediği için kas spazmı dedi. Boynumun sağ tarafında oluyor bu durum, boynumu sağa doğru yatırınca orada ki kas çekiliyor kasılma oluyor yanma gibi bir şey oluyor tam ifade edemiyorum. Evde masaj yapıyoruz, egzersiz verdi doktor onları yapıyorum sıcak uyguluyorum ve ortopedik yastık kullanıyorum ama geçmiyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda