Benim 15 hafta oldu bugün. Kalp atma gibi pıt pıt atma olayını 3-4 haftadır hissediyorum ama bebeğin hareketini veya kalp atışını hissetmem mümkün değilmiş seyrime diyor herkes. Senin haftana göre hissedebilirsin diye biliyorum seyrime gibi değilse eğer :))