Evet Aliağa ilk doğumu kabul etmiyormuş. Ben de sada hastanesinde doğum yaptım. Sağlık sigortam vardı o yüzden fiyatları bilmiyorum ama Çiğli de iyi diyorlar. Çoğu arkadaşım orada doğum yaptı memnunlar gayet. Sigortam olmasaydı bende çiğlide doğuracaktım. Ama bir kaç kez muayene olun oraya bence. Takipli olmanız daha güzel olur