Ben de 9+3 teyim şuan. Aşırı baş ağrısıV, koku hassasiyeti ve mide ekşimesi var. Ne yesem dokunuyor. Şiddetli bulantılarım geçti şükür rahatladım. Ama insülin direncim yükseliyor. Bakalım ne yapacağım. Kalp atışını 7+0 da görmüştüm bn. İkili tarama testi için gel demişti doktor. İnşallah sıkıntı
Çıkmaz