sorybaby inan gerçekten pişmanım. En azından parlak fayansı temizleyince pırıl pırıl parlıyor. Biz evimizi alırken balkon fayansı çok kötüydü, sadece balkon fayansını değiştirebildik. Ben parlak beğendim, aldığımız yerde ki adamlar “abla işte mat al balkon sonuçta yıkarsın şu bu” dediler. Dedim daha iyi kaymaz balkon bu. Önce balkonumda boştu. Sonra aldık daha yapılırken en basit şeyde leke tutmaya başladı zıkkım fayans. O zamanda adamın dediğine göre kaliteli bi fayanstı. O gün bugündür söve söve balkon yıkıyorum 😂