Merhaba, benim de çok hafif sancılarım oluyordu ama umursamıyordum çünkü rahim ağzı kısalığım vardı ilaç kullanıyordum zaten. Sonra doktora gittim ve 3 cm açıklığım olduğunu öğrendim acil yatış verdiler. Serumlar, ciğer geliştirici, sancıları durdurmak için serumlar ilaçlar verildi. Ancak 4 gün durdurabildiler. Sonuç olarak 10 gün önce 25 haftalıkken aniden sancılarımla tam açıklığa ulaştım ve doğum yaptım. Bebeğim şu an yoğun bakımda. Lütfen lütfen asla ihmal etmeyin. Çünkü maalesef ben özel hastanede takipliydim ve ihmal sonucu 3cm açıklığa kadar haberimiz yoktu. Öncesinde önlem alınmadı. Bunu asla hafife almayın. Ama şu an çok da korkmayın çünkü 1-2cm açıklıkla 1 ay bekleyeni bile duydum. Ama gözetim altında olmalısınız, bence başka bir doktora da görünün.