bende abuk subuk bir isim bekliyordum ama Aymira diye okuyunca şaşırdım. gayet hoş bir isim çevre ne diyor ki anlamadım yani. ama tabi içinize sinmesi önemli. isim değiştirmek zor fakat ekletmek kolay. bi tanıdığım yaptı çok kolay oldu. dilerseniz bana yazın size detaylı mahkeme kâğıtlarını yollarım