DlstM bence yavaş yavaş almak lazım. Ben cindiyeti öğrenince başlamıştım. Şuan 28+2 yiz. Hemen hemen hazırladım herşeyi. İndirimleri takip ettim canım çoğu şeyi indirimden aldım. Bebek arabası da johnsons tesla gold aldım travel sistem. Hem fiyatı çok uygundu. Hem de çok beğenerek aldım. zaten maksimum 1 yaşına gelince ince baston alırım diye düşünüyorum her yere kocaman arabayı taşıyamam. Tavsiye ederim arabayı da