GEBES3 üniversite hastaneleri yapıyor, şehir hastanelerinde de yapılıyor. Şehirde anestezi var mı bilmiyorum ama ben üniversitede Anestezili yaptırmıştım. Çok uçuk Meblağlar söyleniyordu ben 2-3 bin civarı bir ücrete yaptırmıştım. Hiçbir şey hissetmiyorsun, ağrı olabilir demişlerdi bende olmadı. Çok minik bir kanamam oldu başka da bir şey yok. Yanına ped almayı unutma yeter başka bir şeye ihtiyaç duymuyorsun zaten 😚