tonymontana Aygunirmm gokalp soylerken cok kotu ya ben yaprak dokumu oguz diyorum guzel bir isim bence
oxytocin Oğuz😍 eşimin, baş tacımın adı❤️ onun ismi olmasaydı ve oğlum olsaydı kesinlikle koyacağım isim olurdu🥰
Blueeberryy Aygunirmm bende göktug istiyodum eşim Alparslan alparslan oldu😂 bilmiyorum gokalp goktug daha kibar isimler kulaga daha hos geliyo 😍
Aygunirmm Blueeberryy ay değil mii. Bence de öylee. Bakalım bizim sonuç ne olacak 😂 yavrunuz da ismiyle yaşasın maşallah 🥰
tonymontana Aygunirmm her sabah yaprak dokumu ogleden sonra da aski memnu izliyom djjdkehdjhrjrh yok yok oguz gercekten guzel bir isim
Aygunirmm tonymontana ay ben de yeni bitirdim öyle bir geçer zaman ki ye başladım 😅 Mete de güzel gelmeye başladı