Evet arkadaşlar dört gözle beklediğim son 99 gün geldi sonunda. Ekranda onu görmek bile mutlu ediyor insanı. Ama benim sezaryen olacağı için aslında 87 günüm kaldı hayırlısıyla. 20-22 Kasım gibi doğum olacak inşallah. 25+ 6 haftalığım. Benimle aynı olanlar sizler nasılsınız?