abc135_ Kızlar ilk çocuğu erkek olup ikinci kız olan var mı? Nedense limin ilki erkekse ikinci de erkek. Oğlum var haliyle kız istiyorum ama herkes erkek olacak diyo:)
ftmdyn22 abc135_ ilk çocuğum erkek herkes banada kesin Buda erkek diyordu nedense bir oğlan doğurduk diye sürekli erkek doğuracağımız anlamına gelmiyor şimdi ikinciye hamileyim 33+4 oldum kız
Zelis_ozdrgn abc135_ canım allahın işi o nerden bilcen kızsa kız erkekse erkek diye bişi yok ki rabbim hangisini nasip ederse çok dillendirirseniz erkek olur allah gönlünüze göre versin ama ilki erkek olup sonra kızı olan çok tanıdığım var yani ona bakmıyor
llFatma abc135_ kuzu öyle bakma bak benimki ilk erkek 2. Dış gebelik geçiriyorum sağlıklı olsun da ne olursa olsun gerçekten çok kötü bir süreç. Allah’tan hayırlısını işte gerisini Allah’a bırak
Annemoji abc135_ Arkadaşım var öyle ilki erkek ikincisi kız. Ne bu seri üretim mi peş peşe erkek doğurulacak diye bişey mi var