Gamzeahmet123 25+2 haftalık hamileyim iki üç gündür bebeğimin hareketlerinden süphe ediyorum normalde dışarıdan belli oluyordu hareketleri ama şuan dışarıdan belli olmuyo ve bebek hareketi mi değil mi bilmiyorum korkuyorum da haftaya salı günü kontrolüm var
Zelis_ozdrgn Gamzeahmet123 bende 24 oldum ama dışardan az hissediyorum cumartesi detaylı ultrason vardı asla gün boyu hareket etmedi ama çok şükür sıkıntı yoktu dün çok hareketliydi bugün yine hiç hissetmedim normalmiş sürekli uyuyolarmış sen uyuyunca da hareketleniyorlarmış doktorum dedi inşallah sıkıntısız atlatırızz
Zelis_ozdrgn Gamzeahmet123 bende oluyordum ama zamanla normal olduğunu anlıyorsun o tedirginliği aklından çıkarıyorsun sende öyle yap tedirgin stres bebeğe zarar verir