Merhaba kızlar az önce Ovitrelle vurdum kendime vurulmadan önce internetten baktım bi sürü yanetkisi var ama şimdi çok endişeliyim ya bende de yanetki olursa panikatak hastalığım var lütfen bana yardımcı olur musunuz kullanan var mı acaba yanetki ile karşılaştınız mı çarpıntı bulantı kusma baş dönmesi bisürü şey var kafayı yicem pişman oldum vurduğuma😥