ya kızlar karnım çok şiş şuan karnım da böyle ufak ufak sancı var ve geçen ay 29 temmuzfa oldum 1 ağustos da bitti az surdu sonra simdi de böyle yani memelerm hassasiyetli dokunmadan ağrı oluyo ama dokununca bise yok karnım sis 2 gundur de midem cok bulaniyo ve yarın sabah ilk adrt gunum test yapicam ve karnim asir sis yani patlicak gibiyim sanki karpuz bağlamışlar hiç böyle genelik belirtisi oldu mu sizde ama bugun bulanti yok dün ve dişer gün çok vardı ve gaz da var şuan çok az az lavaboya çıkıyorum