13+1 4 kilo verdim ama isteyerek değil ilk üç ay kötü geçti benim sizin geçmemişse olabilir fazla meyve ve karbonhidrat tüketiminden kaynaklıdır bence bu süreçte diyet yapmak en iyisi 5 aya kadar kilo almasanız daha iyi ama önemli olan bebeğin sağlığı kiloyu o kadar takmayın gelip geçici şeyler 🌸