Nrns merhabalar geçmiş olsun benim ilk hamileliğimde vardı kaçıncı haftada oldu hatırlamıyorum ama sadece geceleri kaşınmaktan uyuyamıyordum karnımda belimde inanılmaz dı bide o kadar çok kaşınıyordu ki en son kıpkırmızı oluyordu birgün Dr gittik şikayetlerimi söyledim gebelik kolestazı dedi hata özelde bir Dr dediki bebeği alalım etkilenmesin 8 aylıktı o zaman sonra devlet hastanesindeki drlarada sorduk Allah’tan o kadarda fazla değilmiş değerlerim doğum yapınca geçti