Eren1 Yani büyük şehirde çok dikkat istiyor kimsenin trafik kurallarına uyduğu yok sinyal bile vermiyorlar anca memlekete gidince sürüyorum manuel olduğundan fazla cesaret edemiyorum 4. Ayıma kadar çıktım trafiğe ama şimdi bebişim var otomatik alana kadar sürmeyi düşünmüyorum o yüzden vitesi 5 e atarken bir defa takıldı risk almak istemiyorum