Nazanemre 19+5 ikili tarama için erken mi acaba ancak o güne randevu bulabildim sizler kaçıncı haftada yaptırdınız ?
Busraaaakkk Nazanemre doktorum beni tam 12. haftada ikili tarama için çağırdı 12 14 arasında yapılıyor diye biliyorum
Fahriye41 Nazanemre 11ila 14arasi değil mi ben mi yanlış biliyorum 19+5 Erken değil detaylı bile yakın zamanda yapılır
insaninsan Nazanemre ikili tarama için geç 11-14 haftalar arasında yapılıyor. Detaylı ultrason zamanınız gelmiş sizin
Ozlemmdnr Nazanemre ben 19. Hafta da gitmiştim doktor erken demişti genelde 22 24 arası öneriyorlar tabi 20. Hafta da gidebilirsiniz ama benden Tavsiye bebeğin gelişimi ilerledikçe gitmek daha iyi ben 19. Haftada gittiğim için pişman oldum bi sorun çıkmadı ama size önerim 22. Hafta en ideali
Nazanemre Ya randevu bulmak o kadar sıkıntı ki o bölüme ve ben ilcedeyim merkeze 1,5 saat inşallah erken demez doktor
AslanEge Nazanemre şehir hastanesi yapmıyor zaten canım 18 hafta perinatolojiye gittim detaylı için randevu almak istedim biz detaylı yapmıyoruz özele gitmen lazım dediler perşembe günü
AslanEge busra230720 gün sıra mesele değil yapmıyoruz dediler. Başka şehirde yapıp İzmir’de yapmıyor olmazlar diye düşünüyorum
AslanEge busra230720 burada sıradan yana sıkıntı yok çok fazla perinatolog var ve sıra var ama 18. Haftaya kadar takip eden doktorum detaylı ultrason yapmadıklarını söyledi
AslanEge busra230720 yok kuzum başka hastanelerde özellikle detaylı yapılmıyor diye belirtmişler şehir hastanesinde de hiç bir doktor yapmıyor illaki özele gitmemiz lazım.
busra230720 AslanEge özele git o zaman canım önemli bir hafta detaylı ultrason bir kez özele gitmeye değer