Nssmom Arkadaşlar merhaba ben 4 aylık oldum. Yüz bölgemde özellikle çenemde kırmızı lekelenme oldu burun kenarı ve dudak çukurum da da başladı normal mi bu :(
Minkowski07 Nssmom normal bi durum oğluma hamileyken dudak kenarlarımda ve boynumda lekeler oluşmuştu çok fazlaydı doğum yaptım hemen geçti
nidosh Nssmom ilk hamilelikte göbeğimde ve boynumda koyu kahve lekeler vardı. Şimdi 19 haftalığım elmacık kemiklerimde çiller çıktı güneş kremi kullanmaya dikkat etmeye başladım
Brna-34 Nssmom normal bence bende ilk hamileligimde boynum ve alnimda baya bir sivilcelenme olmuştu doğumdan baya sonra geçmişti ve alnimda da kararma oldu belli bir bölgesinde o hala duruyor geçmedi