Bumah Hanımlar yalancı sancı doğumun habercisi mi sık sık olmaya başladı 33+4 deyim haftam küçük endişeleniyorum
Csrbbkym Bumah yok bende 29 haftada ciddi şekilde yalancı sancı yaşadım ama çok şükür 35+1 deyim sorun yok
Annemoji Bumah Normal artık sonlara yaklaşıyorsunuz ufaktan başlar ama endişe edilecek bir şey değil gerçek sancı katlanarak ve düzenli gelir ayırt edersiniz ister istemez
Nursinnn Bumah çok normal dinlenmen gerekiyor bende 35 haftalığım dün sancılarım şiddetlendi hastahaneye gittim yalancı sancılar diye geri geldim
Bumah Csrbbkym off sürekli tedirginlik yaşar oldum korkuda yüklendi bana rüyalarımdada erken doğuruyorum 😀 kafam iyice gitti
alya25 @Bumah 35+3 deyim benimde aynı şekilde belimden kasıklarıma ağrı vuruyor nst de sancim düzensiz acile gittim düzensiz diye geri gönderdiler
imcakir Bumah nasıl anlıyorsunuz yalancı sancıyı Ben 34+3 oldum ikiz, yaşıyor muyum bilmiyorum ama sanki çoktan yaşamam lazımdı 😅 anlamıyor muyum acaba🤷🏻♀️
Bumah imcakir ben gecen çarşamba doğuruyorum diye acile gittim sabah bi başladı öğlene kadar sancı bi girdi beni 2 büklüm yapıyodu vücudumdan ter boşalıyodu sonra geçiyodu bu 4 5 kere tekrarladı korktum bende doktor baktı açılmam falan yoktu nst de bişey çıkmadı her hafta takibe aldı
imcakir Bumah bilemedim valla, benim gebelik boyunca hep ağrılarım oldu, bazen anlık sancı gibi birşeyler oluyor ama normal ağrılarım diye önemsemiyorum🥲 O internette yazan 1 Dk süren tek taraflı toplanmalar felan olmadı daha
Bumah Csrbbkym benim bide ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyorum paranoyak oldum iyice bir an önce 37. Haftaya gelsemde rahat nefes alsam diye düşünüyorum
Bumah imcakir toplanma bende oluyo bebek galiba poposunu hafaya dikiyo orda duruyo olmasın ne güzel insanı tedirgin ediyo ya doğurcakmıyım diye haftam dolsa rahat edicem
Miniboy Bumah 36 haftadayım karnımda sertleşme ve bel ağrısı arada oluyor ama sancı böyle bişey mi Çözemiyorum😀 çnkü nekadar sürüyo nekadar aralıkla oluyo tam anlayamıyorum. Sizin nasıl oluyor yalancı sancılarınız?
Bumah Miniboy benim kasıklarıma adet sancısı gibi giriyo ama çok şiddetli iki büklüm oluyorum vücudumdan ter boşalıyo 1 dak sonra geçiyo
Miniboy Bumah yok öyle yaşamadım ben. Ağrı oluyor ama anlık değil. Ve dinlenince geçiyor. Allahım sabır versin🙏 sağlıcakla kucaklarımıza alalım🍀🙏
Gullu1094 Bumah normal canım stn son iki ayda yalancı sancı çekmen normal şuan bende 29 haftaligim yalancı sancılar başladı şimdiden o yuzdn normal