Deletedmom325 bennn 🙋 her iki böbreğinde de 5 ve 6 ml sıvı birikimi çıktı. Çok şükür ilerlemedi. Erkek bebeklerde çok sık rastlanılan bir şey 7 milimetre i geçmemesi temennimiz dert etme dedi. Çok şükür ilerlemedi o şekilde kaldı. Doğumdan sonra takip edilir o kadarda bişi yok dedi doktorum. Ayrıca başka bir doktora da gitmiştim bu konu için. O da aşağı yukarı öyle şeyler söyledi erkek bebeklerde olabiliyor endişe etme die. Sizin bebek de erkek miydi ?