Seymaklcc Merhaba kızlar, 3-4 gündür kasık ağrım var ara ara vuruyor. Çok şiddetli değil fakat rahatsız ediyor. Sanki regl olcakmışım gibi ağrıyo veya bıçak saplanır tarzda, bu haftalar normal mi?
Meral_63 Seymaklcc üste durusun bende 22 haftalık oldum ayinim bacım bacağıma doğru ağrı vuruyor adet olacam gibi vala 🥲gece hep lavaboya gidiyorum acaba kanamam falan mi oldu diye Allah’ın izniyle bir dogursaydik bacım vala bilirdik ki yanımizda bari
Sengul2256 Seymaklcc bendede bugün aynı durum var 24. Haftadayım özellikle yürürken daha rahatsız oluyorum magnezyum da içiyorum anlamadım
Seymaklcc Meral_63 doktoruma gidicem da birkaçç günüm var endişe etttim bende kötü bişey değildir inşallah 🥹