Hamza ve Zeyd arasında kaldım ilk kızımın adı Zeynep uyumlu olmasını da istiyorum Zeyd biraz alışılmışın dışında ama
Güzel geliyor ve iki isim
İstemiyorum
Hamza daha bir çekmeye başladı beni ama hoşuma gidiyor ama başından beri Zeyd düşünüyordum
🤦🏻♀️