Fatma_furkan1996 Kızlar 14. Hafta olmak üzereyiz henüz bir hareketlenme hissetmedim ama nedense bir tuhaf hissediyorum ikinci gebeliğim buarada sizler ne zaman hissetmeye başladınız bebeğin hareketlerini
Annesii66 Fatma_furkan1996 ikinci gebeliğim 20. Haftadayım bir kaç kez saniyelik hissettim sadece 24. Haftaya kadar normal
mucizebebegimmm Fatma_furkan1996 ilk gebelikte 22. Haftada bu gebeliğimde 18. Haftanın içinde hissetmeye başladım ☺️ içinizi ferah tutun, belki sizin bebişte geç hissettirecektir kendini 🥰
Fatmanur12345 Fatma_furkan1996 ben ilke gebeliğimi 21 haftada hissetmeye başladım yavaş yavaş canım plesanta öndeydi bende doktor ondan demişti
Fatma_furkan1996 Annesii66 anladım canım ilk gebeliğimde de 18. Haftada hissetmiştim ama bunda acele ediyorum biraz nedense ☺️
Gullu1094 Fatma_furkan1996 daha hissedersin canım 18 haftada fln hissetmeye başlarsın yavaştan benim 3 cu gebeliğim 15 haftamda hissettim
nidosh Fatma_furkan1996 2. Hamileliğim ilkinde 17 gibi hissetmiştim bunda 13 sonrası başladı. Bi 10 gün emin olamadım spnra emin oldum 16 sonrası çok belirginleşti