2 saat sonrası önemli değil açlık ve yemek yedikten 1 saat sonrası önemli mutlaka endokrinoloji bölümüne gidin bebek için çok önemli ben şeker hastasıyım şuan 22 haftalıkyız başından beri tedavi görüyorum insülin kullanıyorum
Açlık 100 altında olması lazım
Tokluk 1. Saat 140 altı olması lazm