Sulee123 kilo almadım çok şükür sigarayı bıraktım alıcam diye çok korkuyordum ama bende acayip şişme var, tartıda oynama yok ama pantolonlar kapanmıyor yeni almak zorunda kaldım o derece :)
Benim bi arkadaşım 40 ile hamile kalmıştı boyu da 165 falandır, o yüzden bence hiç zayıfım diye düşünme zaten bebek senden alacağını alıyor fazlası sana yük olur canın istiyorsa ye istemiyorsa yeme :) çok fazla konuşan oluyor malesef biraz kulak tıkamak gerekiyor yoksa kendimiz üzülüyoruz