hilal0100 herkeste farklı bir belirti oluyor canım ben hamileliğimi öğrendiğimde değerim çok düşüktü doktora gitmedim 1 hafta sonra kanama gördüm ama baya kırmızı renkteydi kimyasal sandım tekrar kan vermedim, kanamam durup 1 hafta sonra tekrar başladı başım dönmeye başlayınca kan verdim değerim 1200 lerde çıkınca hemen doktora gittim ve iğne verdi onu vuruldum her hafta kan verdim benim 4-5 haftada sıfırlandı eğer yükseliş olsaydı 2. Bi doz daha gerekirdi neyseki gerek kalmadı