29+2 hamileyim. Benim de arka dişim ufak bir parçası düştü sonra doğuma kadar idare ederm dedim ama gün geçtikçe sızlamaya ve ağrımaya başladı. Kadın doğum doktoruma sordum önce dişçiye gidip kullanacağı ilaçların ismini bana getir dedi gittim ilaçların isimlerini aldım tekrar kadın doğumcuya gittim izin verdi işleme başladık. Dişçi kanal dedi fakat kanallarım açılmadığı için sadece sinirleri alıp dişi bıraktı. Şuan dişim açıl bir şekilde ama sinir vs kalmadığı için ağrısı olmuyor. Doğum sonrasında da çekim işlemi uygulayacağız. Bende kolay uyuşmadım hamilelere özel 4 doz uyuşturucu yapıldı. Anca öyle işlem yapabildik. Çekim önermedi dişçi fazla kanama olacağı için. Yani bu diş işi hamilelikte öyle zormuş ki. En korktuğum şeydi ve başıma geldi. Doktor onayıyla diş işlemi yapılıyor hiç bekletmeyin. Kadın doğumcu enfeksiyon verilecek uyuşturucudan daha zararlı dedi bana. Aksatmadan tedavi ol dedi.