Herkese selam ben 18+1 haftalık hamileyim ve panik atağım var . Devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum ve panik atağım ve normal doğum korkum yüzünden sezeryan olmak istiyorum . Bu şekilde bir hikayesin olan var mı beni bilgilendirebilecek? Çünkü devlet hastanesi kesinlikle yapamayız sezeryan diyor .