minikari avent kesinlikle önermıyorum ben kızın doğduğundan beri hiç emzirirmedim sadece sayarak besledim şu an sekiz aylık hala da anne sütünü biberonla alıyor. Lansınoh marka kullanıyorum
Kızım o zaman beş aylıktı ben pompaya elimden düşürdüm kırıldı çok sert bir şekilde düşürdüm benim hatamdı tamamen eşim aynı hızla gitti Avant aldı o ara onu buldu neyse akşam oldu ben eve geldim sütümü sayacağım göğüslerim taş gibi ama asla boşaltmıyor çocuğum sabaha kadar açlıktan ağladı elimle sararak verdim biraz biraz ertesi gün aradım ama firmasını yapabilecek bir şeyimiz yok hijyenik ürün biz bir şey yapamayız isterseniz firmaya getirin bir bakarız geri göndeririz bakıp dediler ben de o seni de çöpe attım gittim eski pompamdan aldım aynı markadan dört şişe biberonla süt çıkardım ebebek‘e bıraktım bozulan pompamı dediler ki biz bunu yaparız ama tekrardan bozulabilir sizi hiç mağdur etmeyelim parasını verelim dediler hediye çeki verdiler 3000 TL ben de gittim o parayla kızıma ebebek’ten ihtiyaçlarını aldım o firmadan gayet memnunum biberonumuza kadar o Marc’a ama Avent sinirle çöpe attım hiçbir şeye yaramaz kesinlikle tavsiye etmiyorum beş para etmez