Merhaba anneler normal doğum yaptıktan sonra bende idrar kaçırma problemi başladı hapşırımca öksürünce ve çok gülünce şu an ikinciye hamileyim sanki hamileyken daha çok bu durum yaşanıyor bir de grip olmuşum her hapşurduğumda alttan gidiyor
İkinci doğumdan sonra düzelir mi acaba yoksa farklı bir tedavi yöntemi mi uygulamaları lazım ?