Elf_ars Anlamını araştırdım. Benim dediğim amlamın doğru olmadığını biliyorum. Parantez içinde bahsettiğim dizide bir espri idi o geldi aklıma yazmak istedim ki yanlış anlarsınız diye bilerek belirttim. Kusura bakmayın böylece her tarafta espri yapılamayacağınu anlamış bulundum. İsimin eskisi yenisi yok bana göre. Benim büyük kızımın ilk ismi Emine herkes eaki falan desede umursamadım. Hiç öyle düşünmemiştim. Tekrar kusura bakmayın.