Aysegul_ll sizinle aynı durumdayım 36+0 da kontrole gitmiştim 3350 gramdı, ama doktorum vajinal doğum yapabilmem için erkenden suni verme taraftarı değil. Kendi gelmezse 39 da sezaryen yaparım diyor. Bir de göbek çevresi 350 den uzun çıkarsa omuz takılması ve sezaryen ihtimali artar her şey kilo değil dedi son ölçüde zaten 345 ölçtü.
Buna rağmen kanala iniş, açılma, nstde sancı vs. hiçbir belirti yok. Hurma, ilişki,merdiven inip çıkma, göğüs ucu uyarma deniyorum ama bebek kanala inmeden rahmim daha olgunlaşmadan da hiçbir şeyin fayda etmeyeceğinin farkındayım 🥲