Beyzanur12 herkesin canı birbirinden farklı canım böyle sorarsan gözün daha fazla korkar, zaten rahim aşağı düşmüş olcak ebeninde sadece parmakları giriyor derin nefes alıcaksın ve kendini hiç kasmazsan bi sıkıntı yaşamazsın, benim 12. Haftada doğumum olmuştu rahim henüz yukarda olmasına rağmen bahsedilen kadar bi acı yaşamamıştım, olumsuzları görmezden gel bence rahat olmaya odaklan