kubraomeroglu benim dayımın eşi üçüncü çocuğunu sezaryenle doğurdu, bebek iki gün sonra vefat etti. 1-1,5 sene sonra dördüncü kez sezaryen oldu. Ölen çocuğunun acısını dayanılır hale getirir belki diye. Bir sorun olmadı onda. Zaten doktor da onay vermiş.