Rahim filmini çektireli 1 ay oldu normalde 30 olan bat bugün oldu öğlen 2 de ama hiç yok gibi peçeteye silince geliyor açık kırmızı ped de var 1-2damla gerisi yok internette rahim filmi sonrası az kanama ya da çok kanama olur diyor ama bu normal mi bilen veya yaşayan var mı