Anneler nasıl oldu anlamadım korunmamıza rağmen sivilce ilacı kullanırken gebe kaldım.
5-6 aydır kullanıyordum
Çocukda cıddı sıkıntılar olacağımı söylüyor doktorlar moralimiz altüst oldu.
Daha önce başına gelen doğum yapanlarınız çevrenizde olanlar varmıdır?
Süreci nasıl işlemeliyim?