Ben 22. Haftamdayım tam ve 19. Haftada bebek haraketlerimi hissetmeye başladım ama hep aşağıda hissediyorum hani kanımın altında en son detaylı ultrasonda doktor bebek aşağıda dedi sonraki gün ben kendi doktoruma gittim Perinatolojiye orada doktorun serviks ölçümü yaptı 33 mm kapalı dedi sıkıntı yok dedi bugünde tetanoz aşısı oldum küçük fetal cihazları var ya kalp atışı dinlemek için biliyorsunuzdur onunla dinledi ebe ve oda bebek çok aşağıda dedi
Bende tedirgin oldum sizler kaçında haftadasınız ve durumlar nasıl