Kızlar bugün doktora gittim çikolata kistim var 3 cm 6 aydır deneme sonucu negatif olunca araştırılmasını istedim. Hormonlarıma ve hsg filmi istedi doktor daha önce çektiren var mı nasıl bir şey bu. Birde yumurtalığımın biri olması gerektiğinden biraz daha iri dedi bu sakıncalı mı sizce.