Kızlar benim bebeğim 36 haftalık doğudu 4 günlük bir küvez serüvenimiz oldu daha sonrada anne bebek uyum odasına gittik pazar günü akşam neyse şöyleki pazartesi ve bugün bebeğim kilo almadı bir eksildik bir defa arttık sonra en sonki tartıda ne eksik gördük ne fazla doktor taburcu etti ama yarın 8 buçukta getir polikliniğe kilosuna baksınlar dedi bir bebek bir günde nasıl kilo alsın bacılar ben diyorumki 1 hafta sonra götüreyim sizce öylemi yapayım yoksa yarın götüreyimmi ne olursunuz bana bir akıl verin.