Bebegin suyu azaldigi icin doguma alindim sabah 4ten beri suni sanci veriliyor ara ara nstde 100lere çıkıyor sancim ama dayanilmayacak kadar değil açılmamda 3 cm sanci olmadığı icin acilma olmadığını düşünüyoruz bilgisi olan yazabilirmiii neden sanci hissetmiyorum